Social Icons

Pages

Sunday, June 22, 2014

Oh! Man of Steel In Our House!!


This is a backdated story, and it was in December 2013, celebrating Dik Man's 7th birthday.. Temanya "Man of Steel".

 
Tu dia keknya..I order dekat satu web ni la.. Actually ni dah kali ke 3 I order from her. Dekatnya pun rumah nya dengan rumah I.. so senang ambik.. malam baru we all ambik... I tak berapa nak ingat the kek whether it's a rainbow cake or lain.. Can't remember la.. Achik dah lupo.. dah tuo..

The birthday boy was ready to blow the candles.. Tunggu sat noo... ada lagi 2 lilin nak kena bubuh..
 
 There you go! Ha, tiup, tiup.. 

 Hai anak dara ni.. Nak gak inteprem..

 Tu dia haih.. ngalahkan orang sambut birthday..

Ni semua anak buah I.. semua lelaki.. sorang je puteri.. tu pun dah macam lelaki dah gamaknya.. ok, ok, ready? Mula..

"Happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to Norman..
happy birthday to you.."

Yeay!



No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates