Social Icons

Pages

Thursday, June 19, 2014

Girls & Shoes


Total damage for the day.. only for shoes.. the red for Mama and the shocking pink for my girl!

I love the color and that's is why I chose to grab.. waaa... tapi cam cantik jer, cam comel jer.. kan? kan? kan?

Ni dia kasut I.. tak adalah tinggi sangat.. still kat pakai tapi dunno what's the consequences bila I pakai nanti. But not to the office la.. I dah low profile sekarang..

 Punya lah suka dengan boots baru dia ni..I pun sama suka.. and gain, cam cantik jer, cam comel jer..

Memang comel.. beli kat Mines.. ada sale..  kasut bebudak jer yang cecantik. Untuk omak eh, puas I tawaf sampai 2 kali pusing kedai tapi satu pun tak berkenan.. Alahai.. nape lah susah sangat nak jumpa... Korang nyorok dari I ye?

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates