Social Icons

Pages

Friday, June 6, 2014

My Nephew's Birthday..


Last week, ponoh I punya schedule.. maklumlah cuti sekolah.. cousin tunang, birthday anak sedara, etc, etc.. and ada gak la event yang ehem, ehem.. but I tak joined due to personal reason.. I think I should a full stop here.. Biarlah I simpan dalam hati.. Banyak hati yang perlu dijaga.. Acheh! Macam statement "retis" plak!

Mula-mula cerita pasal small birthday celebration for my newphew yang sebaya dengan anak dara I. Beza 4 months jer.. 

 Tu dia dah berkumpul kat meja.. Family I ni, anak buah semua lelaki.. Aliaa jer the only gegirl so being the only girl, memang lasak la character dia.. Memasing dah tak sabar dah tu.. Kek from Secret Recipe.. alahai.. terbarai diet akak!

Just the 4 of them. Anak-anak bujang I terpaksa mewakilkan I ke event yang lagi satu.. Bhawawa..

Ha.. yang dok sebelah Ya tu lah the birthday boy.. Yang pakai tudung oren tu and the chocolate shirt are his parents.. Huish! Tak sesabar dah tu..

 "Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Aiman, happy birthday to you.."

Tengok la tu.. belum sempat lagi dah korek-korek kek tu.. alahai..

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates