Social Icons

Pages

Monday, June 9, 2014

Day 2 (Malam): Melia Purosani & Malioboro Street


Kat sini hari cepat gelap and bebudak ni dah bising nak balik hotel cepat so we decided to call off our journey for the day cepat sikit sebab my kids dah tak sabar nak terjun pool..

Sori guys.. I snapped from tingkap bilik jer sebab capek (letih) sangat. Kepala I pun dah berdenyut-denyut so let them have their time kat sana. Nanti I tunjuk the pool kay but this is for the day sebelum malam. I tak ingat whether my hubby belikan makanan but as far as I can remember, we went out to Jalan Malioboro, just a walking distance from our hotel to buy our dinner. Tak sempat nak membeli and menengok sebab yang lain tinggal kat bilik hotel tunggu makanan..

We bought pizza from Pizza Hut. Kat situ ada one big shoppin complex so semua ada.. balik we all naik beca sebab nak cepat.. I pun tak sempat nak snap gambar.. Satu hal pun, camera tinggal kat hotel. My hubby bukan suka sangat nak snap gambar-gambar ni. Hari malam katanya.. gambar tak cantik! Apa da..

Tapi sempat juga lah I rembat sandal crocs for Aliaa considering kaki dia dah sakit panjat candi Borobodur, remember. Ala.. bukan mahal pung.. ada sale time tu. Dapat RM 30 jer tau! Ori you.. kat kedai crocs kao! Bukan rembat tepi jalan yek..

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates