Social Icons

Pages

Tuesday, March 4, 2014

Yum, yum, KGB Burger!


Di petang Jumaat, dah habis waktu pejabat dah pun.. "Yang, jom kita gi Jalan Telawi Bangsar nak? Ada burger best.. budak office cakap memang terangkat la.." And guess what? Terbeliak bijik mata laki I dengar ke Bangsar.. Dengan jalan yang jam tu, entah mau entah idok di ikutkan kerenah aku ni.. Nak kata ngandung, akak dah tutup cerita dah dik ooooiii.. tapi aku pujuk camna? Hah! Kata kat laki, I belanja.. kita dating berdua.. sure confirm punya.. dia sanggup! Hehehehe..

Wuih.. dah lama akak tak ke sana dik.. punya terkedip-kedip nengok "pembangunan" sana.. semuanya naik lah.. dulu time I study dekat-dekat situ, we all jalan kaki je ke Jalan Telawi ni.. nak tahan teksi, mahal... so reramai jalan, tak terasa penat..

Oh back to story, the restaurant is located in Jalan Telawi 1. Sonang je nak cari.. Yang susah carik parking! So, kita order yang kat bawah ni..

Ni burger dia.. tak lah segedabak, just nice.. harga ok la.. lebih kurang Burger Bakar gak.. But frankly speaking, burger ni lagi yummy and moist and kena tekak aku la.. harga lebih kurang sama je tapi kalau makan yang ini, aku gerenti best! No further comment.. korang rasa, taste sendiri then reserve your comment ye.. 

Tapi yang ni.. bukan saja harus cuba.. memang korang wajib makan ye.. I ulang, "WAJIB" kau! Memang terangkat!!! Sedap sesangat!!!! Nama dia "Kimchii Fries.." Laki aku tak henti makan.. cuba lah ya kalau ada yang berkesempatan menyinggah kat sini ya or it happens korang tersesat or terlepas kat Bangsar KL  ni..

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates