Social Icons

Pages

Saturday, March 9, 2013

My New TV Cabinet!


Tadaaaa.. Korang nampak ni, nampak? he.he.. I present to you, my new tv cabinet for family hall tingkat atas.. Letih kan nunggu akak update, apalah nak dibuat kat ruang tamu ni for the entry before this kan? Sabar, sabar dik non... kan I dah kata nak surprise, so surprise la kan?

Putih and chocolate, to match with our new "ehem.." kat ruang sebelah nun...

With back lights...

And our new tv.. new model of SHARP LED 46" with 3D plus 2 specs and blueray dvd player... And my hubby beli 2 more YORK 2HP airconds for ruang atas so dah ada 5 bijik airconds kat rumah akak!

3 comments:

  1. Boleh bagi tau Kat mane tempah ni n harganya

    ReplyDelete
  2. salam .. boleh emelkan info kat mana tempah ni & harga.. emel sy nkamilah22@gmail.com

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates