Social Icons

Pages

Wednesday, November 14, 2012

Lunch @ The Humble Chef


Last week, I gi temankan my office mate gi Plaza Damansara sebab ada hal.. I memang dah tepu dok kat office so the pelawaan I terima dengan senyum manjang. Jom aje jawapan I. Ni lah masa nak berjimba.. yeahoo..

And she asked me whether it's ok for us to have lunch kat restoren cousin dia. Dia tak lah cakap lelabih tapi my impression kan, kat tempat sana, sure gempak nyer restaurant. She mentioned the makanan sedap and the prices are cheap. So I pun mengikut je lah kan macam mak turut..

Kedek-kedek we all berdua.. my first impression.. Hah! Ni ke restaurant dia??? Emm.. tak berapa la dari segi bentuk rupa nya.. macam tak sudah je tempat dia.. tapi bersih la.. toilet pun bersih, dijaga.. wall interior, ok, tapi I tak berapa berkenan dgn lantainya yg masih bersimen..hu..hu.. the tables and chairs, macam cafe (standard)..

Menu tak banyak and we made our order.. nak tu, nak ni, tunjuk tu, tunjuk ni.. tit, tit, tit.. harganya.. well.. sungguh ok.. tunggu dulu ye dia datang with the dishes..

Presentation memang nice and the service, memang pantas.. and tanpa membuang masa, we all pun santap lah kan.. And to my surprise, Masya Allah.. memang sedap sesangat...  I tak tipu ye.. memang sedap... For the first time, I ordered chicken Presto and memang sedap gile.. then I ordered lamb pita and it was really marvellous you..

The lamb pita for RM (you won't believe it)

My friend order Carbonara and it was good too.. ahhh.. semua sedap lahhh. Then we finished up with ice cream brownies which was not that kedekut for that kind of price.. Again.. speechless.. *enjoying the deliciousness of the taste*


Huish! Macam kat hotel tu.. Kau ada dapat canggini???

Ni special menu for the day besides menu utama.. Nanti I nak try yang lain plak. Korang pernah rasa laksa goreng? emmm.. nanti ye, tunggukan komen I seterusnya.. My friend siap tapau tu.. I suggest you all pergi ke The Humble Chef ni and let you taste sendiri..


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates