Social Icons

Pages

Friday, October 5, 2012

Pencuri kat Surau


Aku memang tersangat-sangat geram betul hari ni! Memang dah dasar pencuri tu, pencuri lah jugak! Habis bag make up I di sapunya. Yang aku geram ni, kat surau tu aku letak, boleh dia sapu. Yang paling best, buat kerja terkutuk tu hari Jumaat plak tu!

Ni saja aku tepek gambar ni kat sini. Dah nama pun pencuri kat surau perempuan kan? Ha, molek sangatlah gambar ni menggambarkan kau PENCURIKKKKKKK!!!!!

Make up I tu pun, dah lama dah diguna pakai... Dah naik beruban pun dah.. If I lah.. tak kuasa I nak tepek bekas sisa org kat muka I ni tapi tu lah kan? Ada gak hantu yang memang nak muka bopeng, sanggup pakai bekas orang tu! Bedak pun dah tinggal kerak-keraknya saja. My make up tu, ada lah yang mahal, and and ada yang biasa-biasa ajer.. Tapi tengok-tengok lah sikit menda kat dalam tu wahai sang pencuri. Kao ni tak ada selera ke?

Geram betul aku lah! But moral of the story, jgn tinggal bag make up kat surau. Kalau telekung pun depa leh kebas, ni kan pulak bag make up. Now, terpaksalah I beli semula..huhu..


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates