Social Icons

Pages

Friday, October 7, 2011

My Miniature Fragrance

Kalau I cakap pasal perfume ni, memang I suke... I love the smell, I love the bottles, pendek kata I like, I like, I like perfume... All these miniatures I guna for travelling tapi dah habis dah pun. Sayang nak buang bottlenya so I keep for collection. Seronok plak tgk botol kecik2 ni. Comel!





Pure White Linen from Estee Lauder

Comment: One of the best. Bau memang soft for both. Sgt sesuai for romantic occasions, ngeh, ngeh..

Rating: 4 stars




Bvlgari Voile de Jasmine

Comment: Ni pun baunya soft and best. Bvlgari range of fragrances memang tak pernah mengecewakan. Dah nama pun Jasmine kan, bau pun ala2 bunga jasmine la

Rating: 4 stars






Paul Smith for Men and Women

Comment: Of course yg pink tu I punya. I memang tak suka for both. bau tak lah sesedap mana. Ni kes tersalah beli (again).. Berapa kali tersalah beli daaa...

Rating: Ikut suka u all lah. Maybe ada yg suka baunya. Just go to the counter and get the smell ya..


Burberry Weekend by Burberry

Comment: Memang best, sgt soft baunya. Ada sikit floral, sesuai for weekend outing. Pakai kat rmh pun, apa salahnya...

Rating: 4 stars


Clinique Happy by Clinique

Comment: I memang sgt suka bau perfume ni. My hubby pun suka but this fragrance is for women. Tapi kalau guys nak pakai pun tak ada salahnya. Not that strong smell. Just perfect for leisure occasions like outing or for office use.

Rating: 4 stars


I tak ingat ni jenama apa but if I'm not mistaken, it's Cartier. Ingatkan best sgt lah baunya tapi hampes! Tak best langsung. Ni kes tersalah beli, again (dah byk kali dah tersalah beli ni)
Pur Amour by Clarins

Comment: Tak berapa best. Floral but not that nice. Or is it because I tak berapa suka bau rose?

Rating: 1 star



Burberry Touch by Burberry

Comment: Dah namanya pun "TOUCH" kan, sudah semestinya the smell is so touching.. ngeh..ngeh..

Rating: 4 stars


Bvlgary Pour Homme by Bvlgary

Comment: Utk jejaka2 tampan di luar sana, dapatkan lah satu utk diri anda. Memang memikat baunya. I purposely bought this one for my hubby but not for memikat kay? ni khas for traveling yek!

Rating: 4 stars

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates