Social Icons

Pages

Sunday, September 11, 2011

Hasil Kerja My Boys di SR

My boys masih kat kindy. Abg is in Level 6 and Dik Man is just a year younger. Tak yah lah I mentioned kat mana I hantar my kids, nanti bila I tepek gambar kat entry lain, sure leh tahu depa sekolah kat mana. Just nearby our house, pergi skul naik keta, balik naik van.

Baru2 ni sempena Merdeka Day and Raya, ada task for them to do by their teachers and hasilnya.. Tada...


On the right was done by Abg, and Dik Man yg kaler biru muda tu.. Wonder, ada ke bendera kita warna  biru tu? He..he.. color baru kot.. Pape pun, well done! The hasil kerja ketupat for raya, dah jadi ketupat sungguh (dah keronyok and dibuang dlm tong sampah pun...)


This artwork was done few months back but I still keep it as remembrance. Nanti bila depa dah besar, I leh tunjuk kat depa, ni lah hasil kerja tgn mereka di skul. Dik Man siap suruh letak gambar dia lagi tu. This fancy plates adalah sempena Mother's Day. Kenapa plate ye? Mentang2lah mak2 ni kena masuk dapur, souvenir pun mesti plate ka teacher? Kasi la lipstick ke, compact powder ke, perfume ke, barulah vogue de vast!


Ni sempena Father's Day plak. Abg nya masih dalam simpanan but Dik Man nya dah bo liau! Bang, kasi Papa golf la Bang.. neck tie ni tak rock lah! Anyway, good work!

Talking abt kerja tangan and hasil karya seni ni, the best example is my father. Dia punya hasil kerja tgn, memang mengagumkan! Astonishing, splendid, amazing! U name it. Nantikan entrynya...

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates