Social Icons

Pages

Wednesday, September 25, 2013

Cantik Betul Flower Grill Ni Kan?


"Eh, eh! Macam kenal jer bentuk grill ni.. Macam pernah ku lihat, tapi di mana ya? Bila masa pulak aku pindah rumah ni? Eh! Grill rumah aku dah ada kaki kot lari from tuan rumahnya.."

Hahahahahhahah.. korang jangan terperanjat pulak tengok grill ni.. And I bukan dah pindah rumah pun, and tak pun membeli rumah lain.. This is the house of one of my blog readers, who has become a friend of mine. Dia punya lah suka grill rumah I yang banyak bunga itew for hos new house so dia duplicate habis corak and bentuknya! The difference are the location, orang yang buat, and the BIG difference between us is, anak nya semua perempuan whilst anak I sorang je girl! Hahahah..

I think is the iew from his master bedroom.. Tak nampak sangat.. silau nih! Cari angle yang nampak sikit dik! Akak nampak kat luar nun tu jer.. Nampak lori tapi kawasan rumah ni serious cantik.. Ada lagi rumah kosong tak? Akak nakl beli.. huhuhu..

Ermm.. cantik and kemas sekali..

Wui.. melingkar-lingkar bunganya.. I like.. the color pun he chose the same with my color.. Memang nampaknya sehati sejiwa la ni.. And the wife also agreed to his chooice. I salute you!

Here it goes! Happy for you..

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates