Social Icons

Pages

Saturday, July 28, 2012

Caramel Pop Corn for Kiddos

My kids memang suka pop corn. Asal masuk wayang je, berkejar pop corn. Memasing nak sorang satu, tu belum masuk air lagi tu. The price pun, emm.. paham-paham sendiri la yek. Macam you all tak pernah experienced. Tapi ni I nak habaq maghi la ni, time I ronda-ronda Tokyo Street, I ternampak lah this pop corn. Ada macam-macam flavor lagi, seaweed and others (mak lupa dik, maklumlah dah tua. Tak berapa nak ingat dah). Beli lah satu.. Nak try konon. Aku rasa, among others, ni lah flavor yg acceptable for my kiddos kot.

Sesampai je, depa as usual mesti berkejar tengok Mama nya bawak balik oleh-oleh apa for them and to my surprise, they didn't like the pop corn which I bought! Mahai tu nak oooiii.. Last-last, omak eh makan. They still favor the old fashion pop corn. Bagus gak tu, jimat belanja. So moral of the stroy, jangan ajar bebudak ni makan makanan memahal dari kecik. Rugi!

Walaupun ada tulisan Jepun tu, tapi it's HALAL ok?! HALAL!!!

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates