Social Icons

Pages

Wednesday, March 20, 2013

Study Area


Hahahahahaaa jeng, jeng, jeng.. I bet dah lama you all tunggu entry ni kan lepas I beriya-iya cerita my new tv console hari tu. Well, I present.. my study cabinet and table for all..

This is the area yang we all dah memang set dah untuk buat study area.... The combination of white and brown colors, it is just a perfect match to our new tv console... Ops! Kat atas tu, 3G tau! ha.ha..ha..ha.. ni kerja hubby ku yang seboleh-bolehnya nak 3G gak. I rasa tak pernah lagi orang buat tempat study using the 3G door..he.he..he..he...he...

Ni dia tv console yang match the study table... white and brown also..

Ruangan yang kosong ini has been furnished with...

THIS!!!!

Puas hati, puas hati.. tak ada lagi lah buat kerja sekolah atas meja makan or meja IKEA for small kids tu..


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates